måndag 16 augusti 2010

Thuva på Skolan!


Nu har jah lämnat Thuva på skolan, känns lite konstigt, men gud så söt hon var. Hon var spänd och tyckte det var pirrigt, det syndes på henne. Söt. Men jag lugnade henne och sa att det fortfarande är på lek, Att hon är där för att ha roligt.
Barnen fick räcka upp sin hand och berätta vad de gjort i sommar, (det var 3 st som ville berätta, självklart ville Thuva. ) Alla berättade att de varit på landet, plocka svamp m,m. Thuva berättade att hon hade fått en Glasbit i foten och varit på akuten.. HAHA. så dramatisk hon var! Hon berättade ingen om sin roliga långa semester, tex göteborg, Härnösand m,m. Nej.. utan bara om sin skadade fot. SÖT.

Nu när hon är på skolan från 8-12 så får jag lite ensamtid. Dock tråkigt, men skönt att vara uppe så här dags och färdigsminkad.. Tänkte först dra och sola eller nått, men tvättar istället. Duktigt va? :P
En sak som var tråkigt idag var att jag inte hade min "riktiga, vanliga" mobil.. för jag kunde inte ta kort på henne =( SYND. Med de kommer fler tillfällen. Hon hade iaf ett par snygga rosa jeans, en Hello kitty tröja som är alldeles ny med rosa och guld på.

Näe nu ska jag gå ner till tvättstugan igen, sedan förbereda dagen middag.

Puss!

Inga kommentarer: