lördag 21 augusti 2010

Sol, Regn,Sol, Regn,Sol, Regn,SOL!!

GAAAAA! Snälla låt det vara SOL då jag ska till jobbet. PLZ! Jag vill inte cykla i Regnet.. =( Snyyyyyyft! Jobbigt att bli blöt,dessutom har jag regnkappan i Grebo. Skit Oxå. Amanda kommer snart till mig, skojs. Hoppas hon ta med sig sin Regnkappa för då kanske jag får låna den, så får hon låna nån av mina jackor.

På talan om jackor så är mina och Thuvas vinterkläder fixade, NJUT! AS fina. Ni ska få se bild. Har beställt från HM. Dock köper jag inte skorna där utan det gör jag i Härnösand på Syster & jag. BÄSTA SKORNA ! Viking så klart.
De som är bra med HM är att man kan välja på att avbetala eller lägga in ett eget datum för leverans och betalning. Som jag tex, jag har beställt de vi ska ha, men de kommer inte för ens slutet på nästa månad. Perfekt ju. Då har man råd att betala plus att de inte är någon risk att man blir utan.. hehe.
Jag GILLAR vinterkläderna MKT som vi har beställt.

Nu ska jag Duscha, sen snart jobba. Puss.

Mina kläder: Grå Jacka Gråa skor!


Visit hm.com




Visit hm.com



Thuvas Kläder:Denna Lila/svarta Overall har hon valt.Sen har hon oxå fått ett par Uggs, dock ej till utelek oså, utan om man ska bort,Resa, Ikea m,m.. ja ni vet.


Visit hm.com




Visit hm.com



Vad Tycker ni? =)

Inga kommentarer: