fredag 20 augusti 2010

Vilken trevlig kväll! =)



Vi har verkligen haft en super trevlig kväll, Thuva är riktigt nöjd efter att ha filmat och tagit kort på sina idoler, Timoteij och Eric Saade. Och hon har åkt en karusell och gått i spökhuset 2 gånger. Hon var riktigt trött sen efter som hon har ju haft skola mellan 8-12, Vi kom hem för ca 20 min sedan och hon sover redan, det var bara att tvätta av sig, borsta tänderna och sen klä av sig så somnade hon nästan direkt. Hon pratade lite om sina Idoler först.
Jag tänkte försöka lägga upp filmerna och lite bilder, Får se ifall de blir ikväll eller en annan dag :P det verkar strula lite med kommunikationen mellan min mobil och datorn, dom är inte riktigt överens idag.
Hmm det verkar inte bli några bilder idag. Suck. Jag ska be Frida ta med min adapter som tillhör min mobil, jag lånade ut den till Thomas då dom bodde i Johannelund. De är mkt lättare att föra över bilder då. Den är svart och de står Sony Ericson på den så du vet Fridis =)

God natt mina kära Läsare. Nu ska jag lägga mig i sängen och se Mäklarna eller Rederiet (kult)

Puss på er!

Lägger in en bild sen Semestern, Osminkad.se hehe men har faktiskt legat och slappat på stranden. Därför jag ser ut som jag gör ;)

Inga kommentarer: