onsdag 29 september 2010

Ett glas treo.



ska snart hämta Thuva, hon får gå till tolv idag oxå. Glömde ändra. Det är alltså sjukt fint väder ute idag. solen skiner, det är riktigt höstfint idag ( det händer inte ofta att jag tycker det) Så jag ska fråga Thuva om vi kan gå en liten promenad.. de kan väl inte skada? :/ Som ni kanske märker blir jag sjukt rastlös och mår piss av att vara sjuk och inte kunna göra ngt, jag känner mig slut i kroppen men vill ändå göra något. Så en liten liiiten promenad eller cykeltur tror jag bara är nyttigt. Kanske gå i skogen en liten sväng. Får se vad Thuva känner för. Imorrn blir jag hemma från jobbet igen, ringde och pratade med folket med dom tyckte jag skulle vara hemma. Och de  är nog bäst kanske, dock har jag min slutbedömning med min Elev, men Ove får ta över. Hoppas allt går bra! Lycka till!

Igår kväll såg jag på en film, fick tips av Amanda.  Den hette En galen natt. Jag tycker den var så där. Den får 2/5 från mig.. Då tyckte jag SALT var mkt bättre!

Idag ska jag göra Tonfisk sallad till middag, med ägg o allt. det tror jag blir RIKTIGT gott. Mums..

näe  lite bilder sen ska jag hämta Thuvis.

Puss.




Inga kommentarer: