onsdag 29 september 2010

FRÅGOR! ;)

Hur bor du: En lägenhet i Johannelund.

Brukar du komma i tid: Nej, Jag brukar bli sen.. :/

Hur lång är du: 165 cm.

Kan du laga mat: Ja de är klart! Kock ju!! ;)

Har du någon fobi: Döden, OTROLIGT höga höjder och toaletter

Hade du en bra kväll igår: Yes, rätt så bra! Hade en mysdag bestående av promenad i skogen m,m.

Vilket är ditt senaste inköp: En klänning från gina plus 2 par örhängen.

Din favoritdryck på morgonen: KAFFE - My drug


Var fick du dina senaste pengar ifrån: Landstinget ;)

Har du sovit i din egen säng inatt: Ja


Vad hade du sönder senast: Min mobil, har säker förstört andra saker oxå sedan dess.

Vem snackade du med senast: Min Amanda.

Alkoholhaltig favoritdricka: Oj.. jag vet inte.

När gjorde du senast något riktigt dumt: Oj.. de var säkert inte så längesedan.

Saknar du någon just nu: Ja, jo de ska jag vara ärligt att säga att jag gör..

Vad ska man göra för att få dig irriterad: MKT! haha, nej men hatar strul. Jag vill ha allt på ett schema. sen ska man följa det.

Intressen: Blogga, shoppa, fika, Umgås med vänner m,m






Senaste person du ringde:Amanda

Vad drack du senast: Kaffe

Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Ca 4-6 koppar

Använder du hudkräm: EVERY DAY



Attraheras du av män med skägg: Kan vara rätt hett på vissa!



Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Ja då. Finns 1 som saknas bara!
Vilken låt lyssnade du senast på: upplev mer låter från bredbandsbolaget. Den gick nyss på Tvn;)


Vad tycker du är äckligt: Maskar,otrohet,Lögner,Slem,Spya.
Har du pengar på mobilen: ja.

Vilken svordom använder du mest? Fan, gör inte alla det?

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Både och..
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En FET lägenhet, och en FET bil. Sen en semester med Thuva

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Haha ohja..

När var senast någon stötte på dig? Haha, i lördags.

Vad åt du till middag senast? Till Middag åt vi Köttgryta med kantareller, wokade grönsaker och Ris(Thuva hade det)

Äger du några popband t-shirts? Hmm nej jag tror inte de.
När flög du senast? De var några år sedan.. 2005 tror jag.https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEie-UEnYPbkPuGk6b3M_rIzEA_U8-flFJILvaicF-DL9PYSogfHf9YcEE1Hwb9oR7Oc_WQEv8IeYbgov9udAmtKP_gYkmKNWhVGrR_EfY8bWKAPVnG7J2KY-GG2NDj-P7SiL4PP15y7bWU/s320/Flygplan.gif

Pratar du några andra språk? Engelska

Har du gråtit offentligt? Ja,gud ja!

När sov du senast på golvet? Haha de vette sjutton.. har jag gjort de?

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? ca 6-7

Är dina dagar fullbokade och stressiga? Alltid... Workoholic
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Gå och lägg dig.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Ja fan, ska göra det snart... ADRENALINKICK!
Tycker du om att krama folk? Finns inget bättre

1 kommentar:

Thilla sa...

bla bla bla testing. hört att de inte går att kommentera.. men de gick nu =)