lördag 23 oktober 2010

Beger mig till jobbet..

Gääsp! Så trött jag är alltså.. Ville så gärna ligga kvar hemma i min varma sköna säng.. Men icke..måste jobba. Ibland är de verkligen bajs att jobba helger,men de ger ju Pengar.
Thuva är hos pappa och mia, igår då jag ringde hade hon super skoj,dom grillade kött(vilket Thuva älskar) och sen lekte hon med danne hela tiden. Tror hon tycker han är lite häftig för han spelar ju läskiga spel;) haha. Nu är jag typ vid simhallen med bussen. Jag ska av vid tinnis och gå den långa oändliga backen upp;) haha. Ibland är livet tufft;) iaf så längtar jag tills Thuva kommer hem idag för ikväll ska vi äta popcorn, så jag längtat!! Plus att vi ska äta någon god mat, tror tacos för de var ett tag sedan, iofs har jag inte tagit fram kött ur frysen. Suck.. Nä nu ska jag skynda mig till jobbet. Läskigt att gå här i mörkret:( puss hej.

1 kommentar:

Emma sa...

hehe jag måste testa det passet då :) Ska försöka att få med mig någon vän också. Hoppas du har en toppen helg!