lördag 23 oktober 2010

I väntan..

På att de från grebo kommer hit med Thuva, alltså sjukhuset så sitter jag och tittar på lite folk. En sak skrämmer mig.. En tant sitter framför mig och har på ca 20 min ätit upp 2st chokladkakor!! Och hon verkligen trycker i sig utan att dricka ngt. Jag fattar inte hur hon klarar det, hon stirrar in i väggen dessutom. Brr läskigt..
Idag pratade jag lite med en kompis och kom från till att jag är så fruktansvärt glad över de som står mig nära! Och min pappa, så mkt han gjort för mig egentligen. Han har verkligen räddat mig. Jag ville inte bo i härnösand så han tog sin bil och ett släp. Åkte 75 mil för att hämta mig och Thuva,hjälpa mig att flytt städa. Sen åkte vi hem. Fixade med lägenhet åt oss.. Fick massa saker så vi kunde leva som vanliga människor. Helt otroligt egentligen. Men man glömmer att uppskatta det man har. Ibland tänker jag på Om de skulle hända han ngt.. Hur ska jag klara mig då? Jag har ju alltid varit pappas lilla flicka. Nu ska jag avsluta här för snart kommer dom. Puss hej. Trevlig helg.

1 kommentar:

Unknown sa...

pappor är bäst ;) <3