söndag 24 oktober 2010

Kallt, ont och lite trött.

På väg till bussen. Dock så är jag lite tidigt så går en extra sväng. Men fy så kallt de är,orkar inte ta fram mia väntar så fingrarna blir nästan till is;) igår hade vi en mys kväll, popcorn och till middag lasange! Underbart gott! På kvällen läste jag boken jag fastnat i, el choco. Fy sjutton så bra den är! Dessutom hade vi massa tända ljus hemma Mm så de blev riktig mysfaktor. Jag var vaken till tolv kanske och läste, då hade jag varit vaken i 19h, jobbigt för min del,andra kanske klarar de bättre;) haha men jag hade sovit ca 4h natten innan. Vaknade iaf vid två och kunde inte somna Om. Men efter 1h vändande så somnade jag äntligen.
Imorgon är de lön, fy satan så härligt. Ska in till stan imorgon och träna. Plus köpa träningsskor och vinter skor:) måste sluta. Bussen kommer. Puss

Inga kommentarer: