tisdag 12 oktober 2010

Dax att blogga!

Förlåt mig men jag har haft fullt upp. Det som hänt de senaste dagarna är att jag först och främst jobbat:) sen har jag tränat, träffat Annie Mm mm.. Nu sitter jag på bussen och ska till simhallen. Funderar på att vara med på något pass..hehe men lär ju dö därefter;) efter de ska jag till salladsbaren och luncha med jadwiga. Mysigt. Innan jag loggade in på bloggen hade jag massor att skriva Om men då vart de ngt knas när jag skulle logga in.. Att jag behövde skiva lösen helt plötsligt. Till slut fick jag till det men glömde allt jag skulle skriva Om;) bra va? Iaf så jobbar jag sen ikväll. Imorgon dag och på torsdag kväll. Sen är jag 4 ledig igen:) jihoo! Hoppas även på att få veta idag Om jag får förlängt. Nähä ska kila in nu. En hel jäkla skolklass ska så klart hit nu oxå. Suck.
Puss

Inga kommentarer: