fredag 15 oktober 2010

Fredag!! =)

Hej, oj så dåligt jaghar bloggat den senaste tiden :S Men har faktiskt inte haft så mkt tid denna vecka. veckan har bestått av Jobb, Träning och vara med Kompisar. De därför jag bara har gjort små inlägg lite då och då. i Natt hade jag världens sjukaste dröm. Jag drömde att jag hade blivit en kille.. jag op bort brösten o allt.. Haha! Sen var jag med i någon slags kampsport där man krävde mkt styrka, så jag hade blivit värsta biffen. plus att jag hade blont långt hår som kille.. HAHAH! det var helt sjukt. Dessutom drömde jag att jag skulle bada på simhallen i härnösand och mitt simkort räckt dit. Och sen hoppade jag in extra och jobbade i sundsvall, där låt patienterna inne på åhlens i olika rum, så när man inte hade ngt att göra så gick man och sminka sig, lukta på parfymer m,m. heeelt sjuk dröm..
jaja nog om det.

Nu ska jag snart hämt Thuva, ikväll blir det Fredagsmys. jobbet ringde och ville att jag skulle hoppa in och jobba med jag har ingen barnvakt ikväll :/ sen kanske man ska ta vara på sin ledighet? det är ju inte ofta jag är 4 ledig ;)

nähä.. ska slänga i mig lunch oxå.

puss hej! =)

1 kommentar:

therese sa...

ha en bra fredag :D