onsdag 20 oktober 2010

Litet kort inlägg innan sovdax!

Idag har jag varit på utbl hela dagen, de var skoj. på lunchen gick jag och jadwiga och åt på vårat favoritställe! Mums! jag åt sallad med lax,kräftor m,m. mkt gott och nyttigt. blir liksom inte så uppsvälld som jag brukar bli annars.

När de slutat gick jag och hämta Thuva, vi åker och handlade, eller rättare sagt cyklade! :P
Vi handlade massa frukt, bröd. kött.. ja ni vet sånt vanligt. Thuva fick kalaspuffar för en gångs skull! Brukar inte vilja att hon äter sånt med mkt socker men nu fick hon de,man måste ju ibland. nu ligger hon och sussar sött och jag ska snart sova. Imorrn är jag ledig, as skönt. tänkte träna lite, men blir nog bara simning eftersom jag har sån träningsvärk och har lärt mig igår på jobbet att man inte ska träna mer då (jag brukar göra de för att träningsvärken ska försvinna) men tydligen så är inte de bra alls utan då bättre med simning, När tycker att muskeln säger ganska väl vad den vill, Återhämta sig!
Träningsvärk beror på att muskelfibrerna bygger sig starkare.Men har man bara lite träningsvärk är de bara att köra på! =)

Imorrn ska även Thuvas kompis komma hit efter skolan, skoj. har fixat lite go fika till dom. Hon brukar vilja ha picknik på sitt rum med sina vänner. Jag brukar duka åt dom på ett fint fat m,m. hehe, de uppskattas!

Näe ska sova nu. Saknar fortfarande mina vänner.. hinner aldrig ses..men förstår att F&A ha mkt med skolan.. vet själv hur de är! Plus att man blir även trött av att jobba, dock har jag bara jobbat 80% denna månad och de känns rätt slappt. men nästa månad går jag upp på 90% iaf! Rätt lagomt tror ja!

Puss hej

                                      Mina otroligt fin kollegor som kommer halshugga mig
                                      för att jag lägger upp bilden =) Sorry!

Inga kommentarer: