torsdag 21 oktober 2010

På väg hem.

Burr jäklar så kallt de är.. Kan iofs bero på att jag suttit still i skuggan i 15min typ;) haha. Jag har varit och simma,tog de rätt lugnt idag. Simmade 45 min sen bubblade 2 gånger och efter de bastun! Är skönt. Till en början var de rätt mkt folk men efter ca tjugo min drog alla. Jag hade allt för mig själv. Hur skönt som helst! De var dock jäkligt läskigt då jag klev ur badet för benen var sjukt tunga! Jag blev yr i skallen. De är lite jobbigt för jag blir ofta de då jag simmar. Men min "låga" vilopuls börjar väl fladdra omkring som bara den kan jag tänka mig så inte konstigt jag blir svimmfärdig.
Imorgon ska jag oxå träna, då blir de gymmet eller gruppträning. Får se. Dock kämpar jag som fan på gruppträningarna. Man vill ju inte vara sämst liksom:( i helgen jobbar jag i stort sett hela helgen.. Thuva ska till pappa och mia imorgon. Den enda kvällen jag är ledig är lördag kväll och då vill jag inte dra och träna så de blir vila lördag och söndag. En sak till bara, visst blir man så himla mkt lyckligare av att träna? Puss

Inga kommentarer: