måndag 18 oktober 2010

Planering och avbokningar!

Hej på er! Hoppas eran nya vecka startar bra, min känns underbar! =) Livet känns på topp just nu så de kan inte bli mkt bättre.
Imorrn ska jag som sagt på ett träningspass på simhallen, easyline core, tror jag varit på detta förut med Amanda och vi tyckte de var rätt jobbigt, men tror inte de var core då. Så de ska bli skoj. Efter de så är de jobb som gäller, egentligen skulle jag på 2 läkarebesök denna vecka men jag avbokar dom P.G.A att jag har mensvärk och kommer förmodligen få mens, inge roligt att göra en gynundersökning då direkt.. de ska kolla cystorna.. men sa att jag ville ha en ny tid.
sen skulle jag till min ryggläkare men ingen mening med de heller eftersom jag min klant missade röntgen tiden jag skulle gå på, och med detta besök skulle vi kolla igenom bilderna och se om och hur mkt min rygg har förändras! En sak kan jag säga, ni som har en helt frisk rygg kan skratta er lycklig, det är ett helvete att ha ont i ryggen VARJE dag.. usch.. men men. bara att se framåt och bita ihop.

På onsdag ska jag på utbildning hela dagen... hehe, men de ska bli skoj. slippa jobba och få betalt för utbildning är inte helt fel.. pimpla kaffe och anteckna vad dom har att säga.. ;)
För er som inte vet har jag ju fått FÖRLÄNGT!!! jihoooo! Så jävla Nice! jag tycker de känns underbart + att jag har en super duper söt och duktig barnflicka nu!

torsdag är jag ledig sen jobbar jag heeela helgen. Thuva ska till pappa och mia fre till lör. sen sön ska hon nog vara med Annie (ej min lillasyster)!

Nu ska jag ut runt ån. Puss!

( Saknar mina 2 flickor F & A)

                                                            Klädd för ån!

                                                        Sötaste Thuva!

blivande Nya canvastavlan! =)

 

2 kommentarer:

Amanda sa...

Saknar dig med :) Fin du ser ut i kroppen, träningen ger resultat :) MENAR DET!!! Åh den bilden, den stora var as snygg!!!! En liten Marilyn Monroe :)

Saknar dig massa<3

Anonym sa...

Tack =) har gått ner lite iaf ;) =))
Saknar dig med =)
Puss Thilla