måndag 18 oktober 2010

Uppdaterat Dagboken!

Nu har jag uppdaterat Thuvas dagbok, ganska roligt faktiskt. dock är jag dålig på att skriva i den, de händer kanske 2-4 gånger per år. men roligt ändå.. har skrivit sen första dagen hon föddes. jag skriver om vad vi gör, vart vi bor och vad hon lärt sig och kan. vikt, längd m,m. Vilken skola hon går på, vart vi bor. bilder på henne, hennes barnrum m,m.
Så de ska bli skoj att få ge den till henne den dagen då hon blir vuxen. De ska vara då jag är gammal och skruttig. Mia(mommo) har oxå skrivit en dagbok åt henne, den är redan slut. hon är med aktiv i skrivande än mig. Jag skulle själv tycka det var roligt att läsa sånt från då jag var liten.

Nu ska vi ut o leka bland löven, mys. vi ska göra ngt höstpyssel ;) hehe. Tyvärr kunde inte Therese och hennes barn komma idag :/ synd.

Ha de så fint. Puss hej!

                                       En höstbild sen i lördags vid trädgårdsföreningen!

Inga kommentarer: