torsdag 11 november 2010

Dålig Uppdatering idag

Men jag har haft fullt upp. En riktig Toppen dag! Tränat, idag blev de simning. Och de var inte så himla mkt folk vilket var skönt. sista 20 min bubblade jag,det var helt underbart.. hade hela bubbelpoolen för mig själv, förutom ett tag på slutet. Då kom en kille o satt sig ;) hehe. Vi satt och tittade ut på alla byggarbetare som bygger om vid tinnis och tyckte synd om dom, som stod där i kylan när man kunde ha de 10000 ggr skönare i en pool!!?

Efter all träning och bubbling så begav jag mig hem, hämtade Thuva och åkte till US. Var på Röntgen.. tog lite bilder och Thuva fick titta på min ryggrad, Hon är så sjukt smart.. hon frågade om de var pga att den var sne jag så ofta hade ont. Och så fråågade hon hur man fick så. Gulligaste tjejen! Självklart var jag ner och sa hej på jobbet oxå ;) Kunde inte slita mig.. haha.

Efter all Sjukhusbesök så åkte vi ner till stan. Fikade på gyllen Med Thomas,frida, william och robert?  Det var mkt trevlig och gott. William och thuva åt samma saker, macka,festis och en grisbakelse till efterrätt... dock så tyckte de inte om bakelsen så jag åt nästa upp hela thuvas! HAHA.
Thomas och Robert drog iväg så jag,Frida,Thuva och William snurrade runt på stan. Såg snygga barnkläder på Lindex m,m.. riktigt skoj.

Vi avslutade dagen tillsammans med att dra till willys i skäggetorp och handla.
dvs detta var en mkt bra dag.

Nu ska jag äta färsk ananas och se Robinson.. Thuva har redan somnat.

Puss på er!

Inga kommentarer: