fredag 12 november 2010

På väg hem!

Som vanligt brukar jag blogga då jag ska någonstans,det är en bra sett att fördriva tiden på när du väntar på bussen. Den borde komma snart tycker jag. I vilket fall som helst sitter jag vid simhallen. Har så klart tränat då. Var hårdrocktema idag. Skoj! Och dalatränaren var snällare idag, sist trodde jag han skulle ta död på mig. Haha. Men får se Om han är tränare nästa pass med easyline core jag ska på. Dvs den 23. Amanda ska med och jag hoppas frida kan. Han är ett monster då, lovar;) nu ska jag iaf hem. Äta!!! Är så jäkla hungrig. Sen hämta Thuva,eller de gör jag förresten innan jag äter. Efter de så blir de myskväll hos frida! Jippi! Vi ska äta tacos, gott gott gott. Skulle kunna äta 10st nu minst;) imorgon ska jag jobba. På dagen. Kvällen består av mys med amanda:) hon ska sova hos mig. Kul. Söndag jobbar jag kväll, men tänkte fråga mårten ifall vi ska ta en runda runt ån, de vore ju trevligt och Om de är Okay för amanda att jag går lite tidigare:) ska fråga. Hehe men hon är så snäll så de är nog inga problem..;) nähä.. Bussen är sen.. Ovanligt. Ingen jävel i linköping kan köra buss!? Suck..
Näe avslutar detta inlägg nu innan jag blir sur. Puss

Inga kommentarer: