torsdag 18 november 2010

Go kväll!

Nu är jag färdig för kvällen,Thuva hon har somnat och jag ligger i sängen och väntar på att robinson ska börja! Imorgon ska Thuva till cloetta och åka skridskor!:) de tycker hon är roligt. Jag har packat med risifrutti, frukt, kex och ska imorgon varma choklad åt henne. Hon har dock valt själv vad hon vill ha med sig! Imorgon bitti jobbar jag igen, blä, gillar inte kliva upp 5... Men på eftermiddagen då jag hämtat Thuva får jag fin besök av 3 st sötisar som ska sova här!:) skojit!
Imorgon ska vi kanske få snö igen,så mysigt! Om inte annat kommer de kanske på lördag och dep kulle passa perfekt! Ska ju på julmarknad och november ljus. Plus att de känns lite konstigt att jag redan julpynta och ingen snö finns;) haha. Men de är mysigt ändå. Nähä, nu har inte jag så mkt mer på hjärtat. Puss hej

Inga kommentarer: