torsdag 18 november 2010

Tjalalalaaa

Hej. Blir ett kort mobil inlägg igen.. Typ endast de jag hinner med nu för tiden.. Sitter på bussen på väg hem som vanligt,jag har haft en bra dag på jobbet som vanligt;) haha. Igår var jag och Thuva på ikea,vi handlade julpynt! Ack så fint de blir;) mycket mysigt. Vet ni vad,samtidigt som jag bloggar så lyssnar jag på radio på mobilen, coolt ju,att man kan gört samtidigt liksom:) var även ute en sväng på msn, fränt! Men en sak som stör mig är att varje dag är de någon idiot som addar mig på msn,. Drygt. Därför jag så sällan är ute. Fatta inte folk att dom man inte känner blocka man.. Samma på fb!! Men där är de dock inte varje dag. Nu är jag snart framme,ska hoppa av bussen. Cykla och hämta Thuva,göra typ fiskgryta och sen lappa ihop ett pepparkakshus!:) skoj!:):) puss hej.

Inga kommentarer: