lördag 12 februari 2011

Mitt nya tränings schema!

Nu när jag bestämt min för blodomloppet, 1 mil. så måste jag bannimej ändra på träningen. Löpning minst 3ggr i veckan alltså. Annars kommer jag aldrig klara det. jag kommer börja ganska lätt, eftersom jag inte allt är speciellt van att springa.
Blodomloppet är u ngt de brukar köra på jobbet. De kommer nog vara med en hel del. jag vet att Amir och Berit brukar vara med. Men nu ska även Anna(mammalediga) , Anna D, Jadwiga vara med. Skoj va? Att man är ett gäng och satsar på samma mål. Jo en tjej som heter Cicci ska oxå vara med =)
Jag ska försöka övertala så många som möjligt från jobbet att vara med! Efteråt får man en picknick korg! Muma!
Sen ska jag givetvis försöka fortsätta simma varje tisdag! De är såå skönt.

Nu ni ska jag ta och skura golvet,skoj...
puss på er!

Inga kommentarer: