söndag 13 mars 2011

hej på er !

Det va ett tag sedan jag bloggade och nu blev jag lite sugen :) egentligen har jag inte så mkt att förtälja men kan berätta att jag fyllde år igår :) 27 hela år! Firade med familjen i fredags. På jobbet igår och med Amanda en liten sväng på Us idag :) jag har fått massa fina saker, väldigt mkt ljus! Vilket jag älskar! När vi ändå pratar om ljus ska jag berätta att den 25 mars kl 18.00 har en vän Annie ljusparty hos mig. Och kan säga som så att jag har fått en katalog och det är så fina ljus!! Så för dom som är intresserad är ni välkommen hem till mig då! :)
Just nu så gör jag inte mkt, väntar på att diskmaskinen ska bli färdig så jag får sätta på en ny:) har en 2 toppen kollegor som ordnat detta till mig. Tack igen. Guld värt med en diskmaskin. Dessutom bänkmaskin. Passar min minifamilj perfekt!

Nu ska jag ut och pw!/ jogga.. thuva cyklar och jag får springa efter:P as bra! Sist gick det faktiskt riktigt bra, sprang mer än vad jag trodde jag skulle klara av! :)

Puss på er! Hejdå

Inga kommentarer: