tisdag 5 april 2011

Det var ett tag sedan jag bloggade!

Men har fortfarande inte mkt att skriva, eller TID!? Men det är en hel del som händer i mitt liv nu och det känns riktigt bra!
idag är det 1v kvar tills jag och de fina jobbflickorna ska åka på 112-kryssningen! Yeeeiihho! Fy fan så skoj, och vad vi har planerat,längtat m,m. Shopping av parfym är ett måste! även lite alkohol skulle vara skoj att ha hemma ibland!
tänkte (som vanligt) lägga upp lite klänningar! vilken tycker ni är finast?? =)

Så nu är det erat jobb att svara på vilken ni gillar mest! =)

Nu ska jag snacka med Fk, sen så ska jag ut och gå en sväng innan det är dags att cykla till jobbet, jag tvingar mig själv att cykla nu, dels genom att inte köpa ngt busskort! och jag får bara åka buss om det skulle spöregna!
Nähä, pöss på er!

Inga kommentarer: